lørdag den 1. december 2007

Valdemar og kammerat...

Valdemar havde en kammerat til overnatning i nat... GAAAAB...

Kl 0510 i morges blev de så enige om at stå op og suse rundt, (man skal jo udnytte tiden...) Henrik gik ned og spurgte hvad de lavede, og fik svaret at de ikke kunne sove mere, og om de måtte stå op.... "JAJA" svarede faderen og gik i seng igen... jeg spurgte hvad han havde tænkt sig? og han svarede bare søvntdrukkent at så længe de ikke regnede med at blive serviceret så kunne det vel være ligemeget at de var stået op.... "nej det er det ikke" sagde jeg og stod op og smed de to småfyre i seng igen... "Jamen far har givet os lov" hylede Valdemar, og jeg svarede bare at det hermed var ophævet og at de bare havde at komme i kassen igen. Begge unger syntes at jeg var dybt uretfærdig, for de var absolut ikke trætte.... nårhhh nej, hvorfor sov de igen inden der var gået 5 min, og det lige til 0715. Og så var der morgenmad og pakkekalender.

Ingen kommentarer: