lørdag den 1. december 2007


Jeg har været til Scrap-a-Ganza i holland, i Haalem for et par weekender siden. Jeg og Sue startede ud torsdag og var hjemme igen tirsdag, så det var en lang og kostbar tur... høhø (læs: ajjj jeg går da ikke shop-a-mok....jeg power-shopper bare) vi deltog i 17 kurser, og var ramt af scrappehjerne allerede fredag aften... Turen er alle anstrengelser værd, man får bare så meget indput og bliver så frygtelig inspireret at man næsten ikke kan være i sin egen krop. Turen er ikke for nybegyndere, og heller ikke for lettere øvede, man skal have sine teknikker på plads, og kende alle udtryk, for der er ingen hjælp at hente når en klasse går igang og skal producerer et album på 12 sider på 1½ time. Det er bare på med vanten, eller skal jeg sige gang i saksen. En af vores lærer, Karen Burniston sagde "dobbeltklæbende tape..... læg det væk og find en taperunner frem, her er der ikke tid til at sidde og pille i papirstrimler...." og det var der heller ikke. Turen er en fantastisk inspiration, alle lærer er amerikanske, så det er om at spidse ørene, de er super professionelle, og har de sidste nye trends med, de sidste nye teknikker og de har det papir med som vi først ser i butikkerne til foråret. Det er som om man er på modemesse, alle de nye farver, mønstre, og teksturer, alle de nye bånd, dimser, chipboards, minialbum, embellisments og teknikker. Det er bare WAUUUUU (og dyrt.. ahøm) Vi boede på et lækkert hotel, med dejlige senge og dejlig mad, store luftige og lyse rum, sale med plads til 60 elever af gangen. Du kan læse mere i det 3 nummer af "my scrap corner" der udkommer i januar.

Ingen kommentarer: